Independent - ziar din Ialomita, Slobozia
Ioana,-fata-care-aduce-toamna

Ioana, fata care aduce toamna

Ioana are 22 de ani şi este atît de dezamăgită de bărbaţi încît o întreagă după-amaiză de pozat nu a reuşit să o clintească din ale sale. Şi credeţi-ne, am trecut în revistă toţi actorii care ne-au venit în minte... La Brad Pitt a ezitat o secundă, apoi a izbucnit din nou, mai vulcanică: «Nişte porci misogini cu toţii. Nu vor şi nu cer decît un singur lucru. Am ajuns să cred că fetele sînt mai bune. De fapt, asta e o idee formidabilă. De azi înainte, mă uit după fete». N-am mai contrazis-o, ca să n-o supărăm. Am profitat în schimb de confuzia ei existenţială pentru a-i smulge cîteva date esenţiale pentru rubrică. Are dimensiuni aproape ideale 88-63-95, este studentă, vine la Slobozia cînd şi cînd, dacă i se face dor de piscina de la Hermes, unde am fotografiat-o, şi îşi doreşte mai presus de toate un inel cu diamant, oferit la lumina lumînărilor, într-un restaurant de lux din Paris, oraşul îndrăgostiţilor. Sau, ca să păstrăm noua ei orientare sexuală, oraşul îndrăgostitelor!

(1518 vizualizări - 28 comentarii)


Comentariile cititorilor:


danutz:

(19 Februarie 2011, 12:46)
draguta ce sa zicc vb pe mess id fami_danutz_27


anonim :

(28 Ianuarie 2011, 12:28)
ha ha ha


poisson d'avril:

(28 Septembrie 2009, 22:42)
NTZ, NTZ! Ia uite , ce se trezi spiritul masculin din tine, Geronimo! Si eu care bateam pariu ca vei fi primul care va intelege "catel pe pres".Dar lasa, nu-i nimic, te iert. Si ptr informare, era o ridiculizare a discutiei ajunsa pana intr-un punct iar barbatul ptr mine are valoarea pe care o are femeia ptr tine, crezi ca ne-am lamurit?


Geronimo:

(28 Septembrie 2009, 20:21)
Draga Poisson, daca intelegi barbatul doar ca pe un mijloc de locomotie pentru cardan, nu cred ca e cazul sa mergi la piata cu metrul. Iti ajunge si o rigla. Si de preferat ar fi sa mergi pe un stadion. Daca e meci cu miza, iti iese de o halta de cale ferata. Dar faza cu bibeloul tot nu am inteles-o. Ori ai fost prea subtila ori bunica ta avea o pasiune launtrica pentru acel catelus, iar tu,curioasa din fire, l-ai spart...


poisson d'avril:

(28 Septembrie 2009, 17:19)
Dar la barbati care e standardul asta ? Ca merg maine la piata si sa stiu sa iau metrul cu mine, nu de alta dar am o etajera libera si sa nu observe mama ca am spart bibeloul ala cu "catel pe un pres" pe care il avea mostenire de la strabunica si mi-l dadu-se mie cadou.


Geronimo:

(26 Septembrie 2009, 21:05)
Adelante...si ce intelegi tu prin frumos?...90-60-90 ti se pare un sistem de referinta? Ti-ar place sa ai langa tine un "frumos" care nu lega doua vorbe?...


adelante:

(26 Septembrie 2009, 19:46)
poisson, partial iti dau dreptate. dar, ce-i frumos ii place si lui Dumnezeu, nu?


poisson d'avril:

(26 Septembrie 2009, 18:40)
Mai oameni, am si eu o parere de expus, sau mai bine zis o intrebare pe care mi-o tot pun. Ok, nimeni nu contesta ca fata asta nu ar fi frumoasa, dar ideea nu cred ca e asta. Zicea careva pe aici sau pe la o alta poza cu fatuci ca noi nu intelegem si ca altul al fi scopul acestor poze. Care nenicule? Lumineaza-ne! Daca vrei sa fii o fata frumoasa si admirata crezi ca intr-o tinuna f moderna si ok, nu ne putem da seama de asta si de cele 90-60-90? Musai dezbracate si cu un sfarc la iveala in ipostaze de fetite cuminti si rusinate? Daca ar fi o premiera pozele astea cu fete de luni, marti sau mircuri, pagina 2,3 si 5 am mai intelege greseala dar cred ca toata lumea stie care e rolul lor si unde ajung aceste fete. Urmeaza meteo de la pagina 5 cu nurii in soare, apoi oarece hostess la o emisiune banala, mai faci o figuratie cu silicoanele in vant in fundalul emisiunii lui Capatos si daca ai marea sansa iti tragi un fotbalist sau un Botezatu(asta e o exceptie). A-ti vazut vreo fatuca de asta prin ceva birouri prafuite in oarece functii bune? Sau sa dai peste ele la urgenta la SMURD? Prin vreo universitate ca si lector? Nu cred. Femeile frumoase si cu minte nu au nevoie sa se afiseze in reviste ieftine cu un slip si-o palma de fusta si nici in alte locuri de acest gen. Femeile frumoase sunt admirate tocmai ptr ca au desteptaciunea si decenta sa nu fie ridicole si sa sesizeze fina linie intre vulgar si sexy. Ptr ele nu saliveaza nimeni sunt admirate pur si simplu. Iar din aceasta ipoztaza , domnisoarelor nu stiu de ce va asteptati la altceva decat ironie si "luat peste picior". Cei ce va dau replica aici nu sunt nici frustrati si nici in lipsa de femei(ptr barbati), nici de frumusete(pt femei) sunt oameni care au sesizat ceea ce tocmai am explicat. Nu le faceti absolut nici o pofta, caci chiar si ptr o noapte si-atat nu si-ar lua ceva atat de ieftin, iar femeile nu pot fi deloc invidioase pe ceva inferior ca si calitate. Calitatea nu tine doar de un frumos ambalaj, mon cher...


Geronimo:

(21 Septembrie 2009, 16:15)
Draga Denisa, am sa-ti satisfac curiozitatea cand o sa-ti vad poza la rubrica asta. Pana atunci incerca sa-ti dai singura raspunsuri framantarilor interne.


denisa:

(21 Septembrie 2009, 15:33)
mai geronimo, tare binevoitor esti. Asa esti si in viata de zi cu zi? Sau doar in spatele unul id fals te dai asa milostiv?


hop_si_eu:

(17 Septembrie 2009, 08:31)
Pt gylli: In conditii normale, te-as ruga sa faci un efort, sa te scremi un pic...poate mintea ta reuseste sa slobozeasca niscai coerenta verbala, transpusa intr-o elementara gramatica. Dar cum am mari dubii cu privire la capacitatea ta intelectuala, ma gandesc ca din screamatul asta sa nu iasa altceva, prin alta parte. Si la cat de imputit iti este limbajul, nici nu vreau sa imi imaginez cum ar putea sa duhneasca atunci. Asa ca, nu te stresa. Relaxeaza-te!


CTP:

(16 Septembrie 2009, 21:57)
dlui redactor sef. solicitare. va rog sa-l cooptati in echipa redactionala pe acest Geronimo. la modul cum si CIT scrie va umple ziarul singur! multumesc.


Geronimo:

(16 Septembrie 2009, 21:50)
Frate Gylli... am luat decizia, in aceasta seara, sa te sustin financiar pana termini cele 8 clase primare. Ar fi pacat pentru vointa de care dai dovada sa scrii ca un analfabet si sa te exprimi ca un handicapat. Societatea nu are nevoie numai de maturatori de strada. Are nevoie de oameni sanatosi, cu mintea limpede, care sa vorbeasca fluent si corect gramatical. In istoria societatii umane moderne au mai fost cazuri, intr-adevar destul de rare, de oameni carora nu li se mai dadea nici o sansa de a-si depasi conditia de maimuta, dar care au reusit, cu vointa, sa coboare din copac. Eu cred in tine si te sustin.


gylli:

(16 Septembrie 2009, 19:16)
frustratilor,,,egoistilor,,,perversilor si no-name-urilor...nu va dati seama ca vorbiti doar pt ca nu aveti altceva de facut?..priviti si abtineti-va caci nu cred ca are cineva nevoie de com.voastre..daca ati fi avut o fata langa voi poate ca acum faceati altceva si nu comentati pozele unei persoane indiferent cine ar fi ...COMPLEXATILOR ...asta scrie in fruntea voastra...fi-ti realisti si recunoasteti.iar tu mai domn Geronimo spui ca fata are dreptate,ca sunteti niste porci misogini cand fetele nu se uita la voi iar dupa ce sunteti bagati in seama deveniti atenti,sensibili...etc.mentineti parerea pana la sfarsit daca vrei sa fi bagat in seama nu -ti schimba parerile in functie de ce spun ceilalti....DACA VRE"O FATA CREDEA PANA ACUM CA VOI NU FACETI PARTE DIN CATEGORIA ACESTOR MISOGINI FRUSTRATI,ACUM DUPA CE ATI COMENTAT IN FELUL ASTA VA-TI PUS CLAR ACEASTA ETICHETA PT CA ASTA ATI DOVEDIT...MAI BINE TACEATI


Geronimo:

(16 Septembrie 2009, 14:28)
Ioana mai bine ai fi tacut...Cateodata tacerea denota mister si inteligenta... dar tu nu ai vrut sa ne arati decat unde esti studenta. Trebuie sa ai totusi ceva inteligenta, ca sa te doara ca nu ai destula...


hop_si_eu:

(16 Septembrie 2009, 14:01)
Ioana, fata mosului... Cum sa-ti spun ca sa intelegi si tu. Barbatii nu sunt in niciun fel. Barbatii sunt pur si simplu barbati. Nu am nimic personal cu tine, si nici nu vreau asta, crede-ma...poti sa spui ca e o minciuna, e dreptul tau, dar chiar nu imi pasa de persoana ta. Si stii de ce? Pentru ca este plina presa romaneasca de fete ca tine, care pozeaza sumar imbracate. De ce ai facut-o? Crezi ca nu sunt in stare sa admir frumosul? Nu esti genul meu, deci afirm sus si tare ca nu esti frumoasa...esti doar foarte tanara si ai avantajul tineretii de partea ta. Cate fete frumoase si tinere aleg sa nu pozeze? De ce? Pentru ca au cu ce altceva sa atraga atentia. Poate si tu ai acel altceva, habar nu am si nici nu imi pasa. Dar ai ales singura calea batatorita de fufe gen plugaru, braileanca...si care or mai fi. Pentru ca, iti place sau nu, esti sau nu asa, genul asta de fete pozeaza. Asa ca, suporta consecintele si eticheta.


Geronimo:

(16 Septembrie 2009, 13:55)
Draga domnule Adrian Panait. In numele imbecililor care citesc ziarul si care asimileaza si articolele bune si cele slabe si publicitate cat cuprinde, te rog ca de numarul viitor sa mentionezi in comentariile tale ca pozitia ta nu reprezinta si opinia redactiei ziarului. Pentru ca altfel consideram ca asta este atitudinea ziarului fata de cititorii sai fideli. Cat despre Ioana, ca este frumoasa , comuna sau dispretuitor de atragatoare...tine de gustul fiecaruia. Parerea ei despre barbati ii apartine iar ziarul i-a permis sa se exprime cum a vrut, tradand, dupa parerea mea, o parte din caracterul ei. De altfel, cel care a scris articolul, a pus-o intr-o pozitie defavorabila expunand-o rautatilor noastre vadit neintentionate. Poate ca asta s-a si dorit. Altfel ar fi descris-o ca pe o fata simpla, modesta, care uraste luxul, detesta prostia si limbajul vulgar sau ipocritii care ar recurge la orice metoda ca sa-i intre in gratii; in weekend cand nu merge la scoala si nu este nici o piesa de teatru, isi ingrijeste bunicuta care este grav bolnava...si tot asa...Si asta ne-ar fi placut ca ne gandeam ca implica o cheltuiala mai mica ca sa o cunoastem. De asemenea parerea noastra despre Ioana, ne apartine ...iar ziarul ne permite sa ne-o expunem prin acest intermediu. Simplul fapt ca a aparut comentariul inseamna ca nu a fost trivial. Deoarece ea acordat un calificativ negativ, inainte de a ne exprima , facandu-ne porci misogini care nu doresc decat un singur lucru de la fete de genul ei... ne-a determinat sa-i continuam ideea chiar si fara sa "balim", ca nu avem de ce. Noi nu uram femeile, ci le iubim. Daca nu le-am iubi, ne-ar ura ele pe noi. Vrem acelasi lucru pe care-l vor si ele, doar ca noi nu devenim tinta criticii societatii...Asta face parte din regulile jocului. Cand unul cedeaza greu , devine misterios si atractiv. Ce am afirmat pana acum nu s-a dorit a o jigni pe Ioana. Dimpotriva , am intors ironia din vorbele ei in favoarea noastra. Asta este un defect genetic pe care il au majoritatea barbatilor, cu o nesemnificativa exceptie..Tu...Cand o sa vrei sa-ti probezi urmatoarea fusta sa nu ceri parerea unui barbat...devenim misogini...


hop_si_eu:

(16 Septembrie 2009, 13:10)
Adriene, daca ai avea o fata, ai promova-o in felul asta? Daca nu, de ce? Daca da, am incheiat discutia despre Ionica, Vasilica, Gigica...sau orice alta nemultumita de barbati. Si inca ceva: ce comentarii se cer pentru articolele voastre? Aveti tipare? Eu am un punct de vedere. Voi aveti obligatia sa il respectati. Te incalzezte sa imi stii numele, prenumele, adresa si CNP-ul? Cu ce? Poate ca Ionica este vecina mea, si-mi este rusine de rusinea lu' tac-su' sa ii spun in fata ce cred. Mama, ce ancheta ati face voi pe marginea unui astfel de scandal....fara nicio intentie mediatica, de altfel. Fii ziarist pana la capat. Daca nu sunt de acord cu tine nu inseamna ca sunt impotriva ta. Poti sa accepti asta?


IOANA:

(16 Septembrie 2009, 13:08)
.....sa inteleg ca tu esti realist si intr-un final accepti ideea ca toti barbatii nu sunt decat niste frustrati,care balesc la vederea unor fotografii......fotografii care nu fac decat sa arate bunul gust(..parerea mea)..daca voi vedeti altceva e strict imaginatia voastra ...pozele astea sunt facute pt cei care sunt in stare sa admire frumosul!!!!


hop_si_eu:

(16 Septembrie 2009, 13:00)
Pt imbecil: daca te-as pune sa definesti "pe alocuri", acolo unde spui ca sunt imbecil, probabil ti-ai explica de ce ai simtit nevoia sa iti spui chiar tu asa. Pentru ca nu stii sa explici...Dar daca ti-as cere punctul de vedere cu privire la Ioana, sau oricare alta promovata aici, ai spune plin de importanta..."ce momoasa esti.pup" De ce sunt frustrat? Si sexy braileanca a fost o fata, de la o pagina al unui oarecare ziar. Sa inteleg ca-i musai sa o vad "momoasa" pentru a nu fi considerat frustrat. Hai, lasa, vedeti-le voi...si pastrati ziarele, in orice loc, chiar si la baie.


adrian panait:

(16 Septembrie 2009, 12:58)
draga hop_si_tu! puteam sa jur c/am sa/mi racesc gura de pomana!dar, de hatarul caposeniei tale, te invitam la redactie pentru o confruntare fata in fata! cat despre segmente de public, false atitudini si alte baliverne mediatice, lasa/i pe unii mai breji sa/si dea cu parerea...iar eu promit, in compensatie, sa impart cu tine balitul on/line! ce zici?


imbecil:

(16 Septembrie 2009, 12:48)
ba hop_si_eu esti de-a dreptul IMBECIL pe alocuri. esti cam frustrat, mai tata!


hop_si_eu:

(16 Septembrie 2009, 12:30)
Si inca ceva...nesimtitii astia sunt cei care cumpara ziarul vostru. Buni sau rai, asta va aste segmentul. Si voi stiti, altfel nu ati afisa individe aproape goale, in speranta ca asta va vinde ziarul. Lasati deoparte falsele atitudini. Fiti consecventi si scrieti ceea ce voi insisi simtiti si ganditi. Ce, s-a suparat Ioana ca este tinta ironiei publice? Ameninta ca va da in judecata? Daca avea macar o farama de creier, trebuia sa stie ca asta este tot ce va inspira, ca orice tipa care isi etaleaza la ziar costumul de baie si falsele furii. Problema nu este a noastra, a celor ce balim. Problema este a ei, care ofera exact ce trebuie pentru un balit sanatos. Si este si a voastra, daca va imaginati ca un barbat, uitandu-se la poza ei, asteapta sa termine facultatea pentru o consultatie juridica.


hop_si_eu:

(16 Septembrie 2009, 12:19)
Ei, as! Sa balesti nu-i o rusine...toti balim, ascunsi sau nu in spatele a ceva...a no-name-urilor, a name-urilor afisate sau a orice altceva. Balitul este o stare naturala. Acum vine intrebarea: in fata la ce balim? Sa fim seriosi, chiar dl Panait nu ar vrea de la fata suparata pe barbati, altceva decat vor toti, cu sau fara bale. Ca doar nu iti inspira sentimente nobile, nu? Si uite asa, dl Panait confirma teoria fetei...toti barbatii (inclusiv domnia sa, ca doar este barbat), nu vor decat un singur lucru. Ioana, ai dreptate...imi pare rau sa iti spun asta.


adrian panait:

(16 Septembrie 2009, 11:04)
in atentia obsedatilor care se holbeaza la fetele promovate de noi de/au gaurit pagina de net! BAI FRUSTRATILOR! bai nesimtitilor fara 7 ani de-acasa! voi mai stiti si altceva decat sa fluierati ascunsi in spatele no name/urilor! am sa repet pentru voi, desi este evident ca nu va ridicati nici macar la piciorul broastei lui Guta! Independent promoveaza fetele peste care baliti voi cu boturile umede pentru a demonstra, intit de toate, ca provincia este centru! si ca dobitoci ca voi, cu fitze de cocalari ratati, nu trebuie sa bateti calea pana la Bucuresti ca sa va cumparati tigari de la supermarket! dobitocilor!


hop_si_eu:

(16 Septembrie 2009, 10:03)
Ioana draga, de unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere. Adica ce ai putea sa oferi tu unui barbat, altceva decat ceea ce consideri atat de degradant? Presupun ca nu esti tipul de fata ideala, in acceptiunea zicalei despre femeia perfecta. Nu ai cum, unghiile te tradeaza...ele nu vad decat sapunul oferit cu generozitate pielii tale, la momentul dusului. Face mama restul, nu? Altfel, de ce astepti tu sa primesti de la barbati chestii pe care ti le poti oferi singura? (rog insistent sa dai dovada de lipsa de malitziozitate in fata intrebarii) Si ce naiba are o femeie in plus de oferit? Cu exceptia intelegerii reciproce fata de nevoia instinctiva de cicaleala, a subiectelor comune de discutie referitoare la saloanele de cosmetica (se pare ca ai gasit unul bun, esti epilata corespunzator) si alte chestii similare, ce altceva iti sustine afirmatia conform careia femeile sunt mai bine? Nu uita, inainte sa ceri, gandeste-te daca ai ce sa oferi. Si daca nu primesti decat un singur lucru, nu inseamna ca acel lucru este singurul pe care il ai?!?!


sindbad:

(16 Septembrie 2009, 04:29)
ca bine le mai spui geronimo. pozele sunt reusite oricum.o cunosc pe fata.


Geronimo:

(15 Septembrie 2009, 21:39)
Am incercat din rasputeri sa ma abtin a comenta, in asa fel incat sa-i fac pe plac lui Jorgel zis si Manuel, dar nu am reusit. Intradevar Ioana are dreptate. Noi barbatii suntem toti niste porci misogini, frustrati, ipocriti, rautaciosi, etc...cu fetele care nu se uita la noi. Daca,in schimb, primim o cat de mica atentie ne schimbam radical... devenim atenti, sensibili, grijulii, fermecatori si plini de compasiune ptr juna de langa noi. Daca am avea in dotare si un mertzan cu torpedoul plin de cascaval fetele de genul Ioanei ar ignora subit eventualele noastre defecte de orice natura (daca exista). Concluzia la care am ajuns este ca fotograful a gresit si nu i-a aratat obiectivul aparatului din dotare (a se citi "scula") inainte de sedinta foto. Daca redactia la dotat cu Minolta de buzunar in loc de un Olympus profesional, e treaba lor. Ioana a reactionat ca orice femeie normala dotata cu instincte darwiniste. Insasi pozitia care a adoptat-o in sedinta foto, arata ca bate in retragere protejand ce are mai de pret. Trebuia sa ii fi spus fetei ca piscina de la Hermes nu se afla in Paris ci in plin Baragan, ca lumanari aveti dar diamant nu ati gasit decat la magazinul de geamuri din Piata, si astfel ea nu se mai uda atat. Ii recomandam Ioanei sa nu mai fie dezamagita de noi, ca barbati, ci de noi, ca prestatie, cel mult. Facem si noi ce putem, nu putem multumi pe toata lumea. Cat despre noua ei pasiune nu putem decat sa o felicitam. Si noua barbatilor ne plac fetele, sunt mai bune.



Comentariul tău:

Nume:
Comentariu
(maxim 1000 caractere):
Codul din imagine:
Închide